Każdy klient łatwo przyzwyczaja się do wygody, jakie mu
oferuje jakaś firma. Im łatwiej mu skorzystać z usług, które oczywiście powinny
też spełniać inne kryteria dotyczące jakości, przystępnych cen czy
indywidualnych potrzeb, tym chętniej wraca do danego usługodawcy.
Przez ponad 60 lat istnienia na świecie, i około 20 lat w
Polsce sieć wypożyczalni samochodów Europcar niewątpliwie sama doszła do takich
wniosków. A w jaki sposób wypożyczalnia oferująca wynajem samochodów w Poznaniu,
Krakowie czy Bielsku-Białej może stać się wygodniejsza dla swych klientów? Oczywiście
przez to, że lokalizacje Europcar w Polsce są tak zagęszczone, poprzez docieranie z informacją do klienta za
pomocą strony internetowej, czy poprzez udogodnienia finansowe typu karty
lojalnościowe czy zniżki u firm partnerskich takich jak hotele czy linie
lotnicze.
Idąc tym tropem możemy łatwo zauważyć, że choćby korzystając
z wynajmu samochodów w Poznaniu klient ma do wyboru dwie wypożyczalnie: jedną
na lotnisku Poznań Ławice, a drugą bliżej centrum, przy trasie w kierunku
Trójmiasta i Wrocławia. Zresztą usytuowanie większości wypożyczalni w tego typu
miejscach jak lotniska, dworce kolejowe czy porty ma swe głębokie uzasadnienie.
Wszak to w takich miejscach jest najwięcej osób przyjezdnych, które być może
będą wolały skorzystać z wynajętego samochodu niż z taksówki czy komunikacji
miejskiej. Szczególnie jeśli są to osoby przyjeżdżające do danego miasta w
celach biznesowych i nie mają zbyt wiele czasu. Sądzę jednak, że turyści też
wolą być bardziej mobilni i przemieszczać się samochodem niż innym środkiem
komunikacji. Oczywiście, że trzeba mieć do tego prawo jazdy i jakąś orientację
w terenie, ale w obecnych czasach większość osób posiada już prawo jazdy, a
GPS-y zamontowane w samochodach ułatwiają trafianie do celu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz